Anodyne
In Anodyne, dat de sfeer van klassieke 16-bits avonturenspellen ademt, neem je het als Young op tegen een vreemde wereld in hun eigen onderbewustzijn. Je verkent een wereld vol natuurlijke, stedelijke en abstracte omgevingen, omlijst door een mysterieuze soundtrack die rechtstreeks uit een droom lijkt te komen. Je lost puzzels op en verslaat vijanden… met een bezem! Deze game is geïnspireerd op klassieke 16-bits avonturenspellen en neemt je mee op een meeslepende, wonderbaarlijke reis door een grote bovenwereld en veel bizarre, uitdagende en ludieke kerkers om uit te vinden wat er in het onderbewustzijn van Young verborgen is.