Valkyria Chronicles 4
Een continent gaat gebukt onder de verschrikkingen van de oorlog! Valkyria Chronicles 4 vindt plaats in dezelfde periode als het origineel Valkyria Chronicles, maar richt zich op Squad E van de Federation. Commandant Claude Wallace en zijn jeugdvrienden vechten voor vrijheid in deze mistroostige oorlog, maar ijzingwekkende sneeuwstormen, talloze keizerlijke soldaten en de goddelijke krachten van de Valkyria staan tussen hen en de overwinning. De terugkeer van het BLiTZ gevechtssysteem en de CANVAS grafische engine! Nu de volgende generatie van het BLiTZ gevechtssysteem er is, deels turn-based strategie van boven gezien, deels RPG en deels real-time derdepersoonschietgame, begeeft het “BLiTZ” gevechtssysteem zich naar het slagveld. Vecht tegen de keizerlijke strijdmacht met meer eenheden en op grotere kaarten dan ooit tevoren. De explosieve nieuwe eenheid de Grenadier en talloze opties voor ondersteuning in de aanval en de verdediging maken hun debuut in Valkyria Chronicles 4. Een weelderige aquarelwereld, de kenmerkende handgetekende visuele stijl van de serie, is terug! De CANVAS grafische engine, geïnspireerd door aquareltekeningen, mengt visuele elementen van de werkelijkheid met de verbeelding om een karakteristieke wereld met kleurrijke emoties te maken. Bekijk hoe de reis van Squad E zich als een interactief schilderij ontvouwt.