A Captainless Squad
Winter 1935 EC. Squad E ontdekt aan boord van de sneeuwcruiser Centurion op een dag dat reddingshond Ragnarok verdwenen is. De leden van Squad E voelen zich schuldig omdat ze hem verwaarloosd hebben en gaan op zoek. Al snel zitten ze echter midden in een picknick die allerminst rustgevend is... Dit verhaal kun je spelen na ontgrendeling van Headquarters in hoofdstuk 2 van het hoofdverhaal. Ga voor dit verhaal naar Book Mode > Menu > Extra Stories.