Edy's Advance Ops
Een speciale missie levert je een wapen op dat handig is voor het begin van de hoofdgame. Als je de missie voltooit ontvang je ook Edy uit de originele Valkyria Chronicles als speelbaar personage. Deze missie kun je spelen na ontgrendeling van Headquarters in hoofdstuk 2 van het hoofdverhaal. Ga voor deze missie naar Book Mode > Menu > Extra Stories.