A United Front with Squad 7
Het verhaal gaat over een treffen met Squad 7, de helden uit het originele Valkyria Chronicles. Nadat je dit extra verhaal uitgespeeld hebt, krijg je Welkin (in de tank Edelweiss), Alicia, Isara, Largo en Rosie voor in de hoofdgame. Dit verhaal kun je spelen na ontgrendeling van Headquarters in hoofdstuk 2 van het hoofdverhaal. Ga voor dit verhaal naar Book Mode > Menu > Extra Stories.