Mortal Kombat XL
Een van de bestverkochte titels van 2015 is XL geworden! Breid de Mortal Kombat X-ervaring uit! Bevat de hoofdgame, de nieuwe speelbare personages Alien, Leatherface, Triborg, Bo'Rai Cho en eerder uitgekomen speelbare personages zoals Predator, Jason Voorhees, Tremor, Tanya en Goro. Daarnaast bevat deze versie het nieuwe skinpack Apocalypse Pack.