Samurai Pack
Het Samurai Pack heeft drie nieuwe skins, die de favoriete Mortal Kombat X-personages vernieuwt zoals Imperial Samurai en Ronin. Het Samurai Pack biedt Ronin Kenshi-, Samurai Shinnok- en Jingu Kitana-personageskins. Kombat Pack-eigenaren krijgen vervroegd toegang en hoeven dit niet los te kopen.