XL Pack
KOOP KOMBAT PAKKET 1 EN KOMBAT PAKKET 2 NIET APART. Het XL Pack verleent toegang tot Kombat Packs 1 en 2 en bijna alle eerder uitgebrachte digitale content. Het XL Pack bevat 9 speelbare personages, 25 personageskins en 2 eerder uitgebrachte Klassic Fatality Packs. Het meest komplete pakket extra MKX-content dat er is.