Triborg
Lang nadat Sub-Zero de cyber Lin Kuei had afgeslacht, ontdekte Special Forces de verborgen gegevensopslag. Verschillende bestanden werden naar een testlichaam gedownload. Het bewustzijn van Sektor, Cyrax en Smoke werden daarbij per ongeluk vermengd en het lichaam kwam tot leven. De Triborg roeide alle mensen in het lab uit en probeert nu een eind te maken aan al het organische leven.