12 Party Games Collection
Duik in eindeloos vermaak met de 12 Party Games Collection - een bundel vol spannende games die direct plezier brengen op elk feestje. Spring tussen publiekslievelingen: Hole io, Paper io 2, Skyline Bowling, Mob Control, Candivity, Golf Guys, Aquapark io, Ball Blast, Helix Jump, Puff Up, Pocket Minigolf en Pocket Mini Golf 2. Elk spel heeft zijn eigen twist - van snelle reflexuitdagingen en arcadechaos tot vaardigheidsgerichte precisie en puur, bevredigend spelplezier. Speel solo om elk spel te beheersen, of deel de lol met vrienden in vriendschappelijke competities tot 4 spelers! Ontdek je favorieten, jaag nieuwe highscores na en kijk wie de volgende ronde domineert. Of het nu een korte sessie is of een gamemarathon de hele nacht, elke match brengt iets nieuws. 12 manieren om te spelen - 12 keer zoveel plezier!