Castle Crumble
Ontketen chaos en creativiteit in Castle Crumble! Reis door kleurrijke werelden – van weelderige jungles tot mysterieuze eilanden – en vernietig machtige forten met explosieve kracht. Elk kasteel is een unieke puzzel, ontworpen om je tactiek en verbeelding op de proef te stellen. Gebruik kanonnen, bommen, magische stralen en verwoestende boosters zoals meteorieten of schokgolven om muren neer te halen in schitterende kettingreacties. Met meer dan 300 levels verspreid over zes werelden biedt Castle Crumble eindeloos plezier voor spelers die houden van strategie, vernietiging en spectaculaire natuurkunde. Makkelijk om op te pakken, bevredigend om te beheersen – elke afbraak voelt als een overwinning. Ben jij klaar om ze allemaal neer te halen?