Paper io 2
Verf de kaart in je eigen kleur, schakel je tegenstanders uit, haal de hoogste score en neem de Paper io-wereld over. Ga de strijd aan en word kampioen! Glijd over de witte ruimte of het gebied van je vriend en maak verbinding terug naar je eigen kleur om dat gebied te claimen. Pas op! Als je buiten je eigen kleur beweegt, wordt je staart blootgesteld aan aanvallen en kun je worden uitgeschakeld door anderen. Gebruik je strategische vaardigheden en power-ups om aan te vallen en alle witte ruimte te claimen die eerder eigendom was van andere spelers! Kenmerken: - net zoveel kaarten als er landen op de wereld zijn - 14 skins die ook het uiterlijk van je terrein veranderen - multiplayerstand tot 4 spelers op één scherm! - aangepast spel met 45 verschillend gevormde kaarten - powerups die tijdens het spel verschijnen - aanstekelijke muziek - eenvoudige besturing zodat iedereen kan spelen - eenvoudige regels en veel plezier!