Mob Control
Ben jij er klaar voor om de ultieme kampioen te worden in de wereld van torenverdedigingsgevechten? Ervaar de vreemd genoeg bevredigende spanning van het kijken hoe je menigte zich vermenigvuldigt terwijl je op de poorten richt en schiet. Zie je leger groeien tot enorme proporties! Zet je machtige kampioenen strategisch in om door vijandelijke meutes heen te breken en hun basis te bereiken. Kies de beste combo om te winnen! Gebruik de speciale elementen in de levels, zoals snelheidsboosts, vermenigvuldigers, bewegende poorten en nog veel meer. Verdedig, verover en behaal de overwinning in deze epische tower defense showdown! Als je hulp nodig hebt, kun je een vriend uitnodigen om samen te spelen in de lokale multiplayermodus! Bereid je voor op de strijd, bedenk samen een strategie en vuur je mobs af vanuit TWEE kanonnen om te zegevieren! Win gevechten om boosterpacks van verschillende zeldzaamheid vrij te spelen en je kaartenverzameling uit te breiden. Verzamelkaarten hebben de kracht om je Tower Defense-strategie naar nieuwe hoogten te brengen. Speel alle kanonnen, mobs en kampioenen in de wapenkamer vrij en ontdek hun verbazingwekkende evoluties terwijl je ze in level brengt! Kenmerken: - vuur mobs af vanuit je kanon en laat je leger groeien - lanceer sterke kampioenen als je kanon supergeladen is - speel in lokale multiplayermodus met een vriend en schiet twee kanonnen tegelijk af! - maak strategisch gebruik van vermenigvuldigingspoorten of snelheidsboosts om een groter voordeel op je vijand te behalen - vernietig vijandelijke bases en versterk je eigen - speel zelfs tegen twee vijanden tegelijk! - speel verschillende kanonnen, superkampioenen, mobs en een Rainbow Rage ultimate vrij en stijg in level! - open boosterpacks om je kaartenverzameling uit te breiden Verzamel je leger, maak gebruik van de kracht van verzamelkaarten en word de tower defense-kampioen waarvoor je geboren bent!