Wolfenstein: The Old Blood
Wolfenstein: The Old Blood is een opzichzelfstaande prequel voor de veelgeprezen first-person shooter Wolfenstein: The New Order. Dit avontuur in acht hoofdstukken en met twee verweven verhaallijnen, bevat alles waar MachineGames bekend om staat: spannende actie, een meeslepend verhaal en intense first-person gevechten. Jij bent oorlogsheld B.J. Blazkowicz. Bewapend met nieuwe wapens zoals het grendelgeweer en Kampfpistole waar je granaten mee afvuurt, moet je proberen de opmars van de Nazi's te verhinderen. Je kunt ook in elke hand een pijp houden, waarmee je muren mee kunt beklimmen of totaal nieuwe Nazi-tegenstanders op wrede wijze uit kunt schakelen.