Winters' Expansion
Bonuscontent: - Street Wolf-outfit voor Rose (alleen van toepassing op Shadow of Rose-content) Let op: deze content is ook beschikbaar als onderdeel van Resident Evil: Village Gold Edition. Zorg dat je geen dubbele aankopen doet. Ervaar gloednieuwe extra content voor het bekroonde moderne horrormeesterwerk Resident Evil: Village: - Third Person-speltype: speel het hoofdverhaal vanuit een totaal nieuw perspectief. - The Mercenaries Additional Orders: drie nieuwe personages doen mee, inclusief de statige Lady Dimitrescu, die voor het eerst te spelen is. - Shadows of Rose: een nieuw scenario met een volwassen Rose, Ethans geliefde dochter, die als baby werd ontvoerd en daarmee het oorspronkelijke Village-verhaal in gang zette.