The Evil Within Digital Bundle
Deze bundel bevat The Evil Within en alle content voor de seizoenspas: De packs The Assignment, The Consequence, en The Executioner. The Evil Within representeert de pure essentie survival-horror. Het is ontwikkeld door Shinji Mikami, bekend van de Resident Evil-franchise, en het getalenteerde team van Tango Gameworks. Je zult op het puntje van je stoel zitten in deze meeslepende spelwereld, dankzij gedetailleerde omgevingen, huiveringwekkende spanning en een uitgebreid verhaal. Vecht angstig voor je leven met beperkte middelen in deze horror-actie-game. De aanvullende content van deze bundel geeft spelers de mogelijkheid om The Evil Within te ervaren vanuit een nieuw perspectief. Neem de rol aan van detective Juli Kidman en betreed de geest van een monster als The Keeper.