Wheelspin Frenzy
Wheelspin Frenzy is een retro-racespel, waar je tegen kunstmatige intelligentie speelt of split-screen multiplayer tegen maximaal vier andere spelers. Kies uit twaalf verschillende auto's om mee te racen op 20 verschillende banen die zich op vier verschillende locaties bevinden. De eenvoudige, arcade-achtige besturing zal zeker bekend zijn voor fans van de klassieke race-games uit de jaren 90! Een lokaal scorebord houdt de stand bij (voor de snelste ronde) en je kunt met je prestaties over je succes opscheppen bij vrienden en rivalen. Vergeet niet om NITRO te krijgen door tegen anderen aan te botsen; daarmee vlieg je snel naar de overwinning!