Koop Warhammer 40,000: Darktide - Imperial Edition en ontvang: -Basisspel - Loyalist-pakket Verdrijf ketterij in stijl met deze 4 unieke klasse-outfits, 8 wapen-skin-patronen, een hoofddekselset en een Ogryn-lichaamstatoeage. - Mortis-veteranen portretlijst: Een decoratieve portretlijst die gebruikt wordt om eer te bewijzen aan de gevallen verdedigers van Tertium Hive. - Caducades-rugzak: Een decoratieve rugzak voor menselijke personages. Deze rugzak is afkomstig van de gevallen troepen van Cadia en heeft een nieuwe bestemming gekregen voor hen die nog leven en vechten. - 2500 Aquilas (premiumvaluta) Herover de stad Tertium van hordes bloeddorstige vijanden in deze intense en brute actieshooter. Warhammer 40,000: Darktide is de nieuwe op co-op gerichte ervaring van het bekroonde team achter de Vermintide-serie. In de diepte van de kolonie dreigen de zaden van corruptie te veranderen in een overweldigende vloed van duisternis. Een mysterieuze en duistere nieuwe kracht probeert de hele stad over te nemen. Het is aan jou en je bondgenoten in de inquisitie om de vijand uit te roeien voordat de stad bezwijkt onder de chaos. Terwijl Tertium valt, zullen de afgewezenen opstaan.