Warhammer 40,000: Darktide - Arbites Class Deluxe Edition
Jij bent gerechtigheid. De Adeptus Arbites handhaven de Lex Imperialis, de keizerlijke wet. Ze zijn meedogenloos en vervolgen ketters en verraders in het hele keizerrijk. Als Arbitrator ben je een strijder voor de gerechtigheid van de keizer, die misdaden tegen het keizerrijk met gedisciplineerde ijver vervolgt. Herstel de orde in Tertium met je cyber-mastiff en een verwoestende reeks nieuwe wapens. Warhammer 40,000: Darktide - Arbites-klasse Deluxe Edition omvat*: - Arbites-klasse - Volledige cosmetische bundel voor je Arbites - Cosmetische skin voor je cyber-mastiff - 4 wapenskins - Portretlijst *Afgezien van de portretlijst zijn deze cosmetica exclusief voor de Arbites-klasse. Ze kunnen niet voor andere klassen worden gebruikt.