Warhammer 40,000: Darktide - Hive Scum Class Cosmetic Upgrade
DISCLAIMER: De Warhammer 40,000: Darktide - Hive Scum-klasse cosmetische upgrade dient alleen te worden gekocht als je eerder Warhammer 40,000: Darktide - Hive Scum-klasse hebt gekocht. Slechtste van de slechtsten. De Hive Scum komen schreeuwend uit de diepten van de kolonie en zaaien vernietiging en chaos in hun kielzog. Deze gevaarlijke kartelfixers vertegenwoordigen de criminele machten die volgens sommigen Tertium echt besturen. Warhammer 40,000: Darktide - Hive Scum-klasse cosmetische upgrade omvat*: - Unieke klasse-outfit en -hoofddeksel - 6 unieke wapenskins - Uniek kapsel - Unieke tatoeageset *Deze cosmetica zijn exclusief voor de Hive Scum-klasse en kunnen niet worden gebruikt op andere klassen.