Gaijin Distribution KftActie en avontuur
Dit pakket bevat: Dolgushin's La-7 Pack; Golovachev's Yak-9M Pack; Prendergast`s Spitfire FR Mk.XIVe Pack; Plagis' Spitfire Mk. IXc Pack; Bostwick's P-47M-1-RE Thunderbolt Pack; Wetmore`s P-51D-10 Pack; A43 Black Prince Pack; M10 Achilles Pack; IS-2 Revenge for the Hero brother Pack; T-34-85E, 1945 Pack; M18 Black Cat Pack; М5А1 5th Canadian Armoured Division Pack. Met alle premium voertuigen kun je meer onderzoekspunten en zilveren leeuwen verdienen en worden ze geleverd met alle beschikbare aanpassingen. Met een Premium-account (ook te koop in het spel voor Golden Eagles) verdien je meer Research Points en Silver Lions in gevechten gedurende een bepaald aantal dagen. Dit is cumulatief met bonussen van premium voertuigen! Er wordt geen compensatie verstrekt als u 2 verschillende pakketten aanschaft die hetzelfde voertuig bevatten of als u het voertuig uit dit pakket al heeft!