War Thunder - 2500 Golden Eagles
Golden Eagles zijn munten in de game die kunnen worden uitgegeven aan een Premium-account en voor aanvullende onderdelen: premium machines, sneller meer manschappen, aanvullende plaatsen in een hangar en reservevliegtuigen. De munten kunnen ook worden ingeruild voor een andere munteenheid in de game: Silver Lions. Voor 2500 Golden Eagles kun je een premium account voor zes maanden krijgen, waardoor je tweemaal meer RP kunt verdienen en ook meer Silver Lions voor ieder gevecht of diverse topklasse machines van de bovenste rang. Met alle topklasse vliegtuigen kun je meer RP en Silver Lions verdienen met iedere vlucht en heb je om te beginnen alle beschikbare verbeteringen.