Two Strikes
Ervaar de opwindende spanning van leven-of-dood-duels in een oogwenk! Duik in Two Strikes, een casual 2D-vechtsaga versierd met betoverende handgetekende animaties, die je meeneemt naar een woelige periode in Japan, waar elke slag met het zwaard het verschil kan betekenen tussen ondergang of glorie. Positioneer jezelf verstandig; elke beweging kan je laatste zijn. Schiet rond om aan te vallen of aanvallen te ontwijken, en grijp de kans als vijanden binnen het bereik van je wapen zijn! Beslissend toeslaan is jouw weg naar overwinning, maar treed voorzichtig op, want voorspelbare bewegingen zijn gemakkelijk te verijdelen. Tref je tegenstanders af door je bedoelingen te verbergen en aanvallen te faken met behendige bewegingen. En wanneer de overwinning in zicht is, ontketen dan verwoestende slagen om je eer op te eisen!