Two Strikes - Baki Hanma
Baki Hanma, 's werelds sterkste tiener, betreedt de brute wereld van Two Strikes. Geboren om te vechten en getraind om alle grenzen te overstijgen, brengt Baki zijn ongeëvenaarde vechtkunsten en onverzettelijke geest naar het slagveld. Met botverbrijzelende slagen, razendsnelle reflexen en een wilskracht gesmeed door talloze gevechten, zet Baki de strijd volledig op zijn kop. Dit DLC-pakket bevat het speelbare personage Baki Hanma uit de populaire anime Baki Hanma, met een volledig nieuwe set bewegingen en animaties. Ook inbegrepen: een gloednieuw level, The Underground Arena, en een exclusieve originele muziektrack. Baki is volledig speelbaar in alle online en offline spelmodi.