Bereid je voor op het onverwachte in Train Sim World 6! Wees op alles voorbereid terwijl jelangs de iconische Dawlish zeewering rijdt en de Devon Banks trotseert met de RIVIERA LINE, die bestaat uit de GWR Class 802 en Class 150/2. Kruip in Train Sim World 6 in de huid van een machinist of conducteur aan boord van de GWR Intercity en lokale treinen. Rijd tussen Exeter en Plymouth in de Class 802 of maak een ritje naar Paignton vanuit de cabine van de Class 150/2. Bezoek het nieuwe station Marsh Barton en geniet van het uitzicht op zee en slinger door het heuvelachtige landschap. Hierna komen… AANKONDIGINGEN! Luister op de perrons en in de treinen naar alle details van elke rit. Wees voorbereid op het onverwachte met WILLEKEURIGE GEBEURTENISSEN, zoals signalen die meer tijd nodig hebben om te veranderen of snelheidsbeperkingen. Met CONDUCTOR MODE (CONDUCTEURMODUS), FREE ROAM (VRIJ VERKENNEN), CREATORS CLUB, PHOTO MODE (FOTOMODUS) en meer begin je je eigen reis op je eigen manier. Bepaalde functies van het spel, inclusief online communicatie en andere online functies, zijn mogelijk niet beschikbaar voor Xbox-kinderaccounts. Bij Xbox worden 'kinderen' gedefinieerd als spelers jonger dan 13 jaar, tenzij de lokale wetgeving een andere definitie aanhoudt. Let op: vanwege de mogelijkheden van de consoles uit de Xbox One-familie (Xbox One, Xbox One S, Xbox One X) en Xbox Series S consoles, kunnen spelers op deze platforms een ander tijdschema en een andere lagenervaring verwachten, aangepast aan de prestaties van het platform. Ga voor meer informatie naar het Dovetail Games Support Centre en zoek op 'Train Sim World 6 FAQ'.