Deze uitbreiding is alleen beschikbaar voor spelers op Xbox Series X/S en pc. Let op: voor de volledige ervaring, bevelen we aan dat je Train Sim World 6: Cajon Pass, welke afzonderlijk gekocht kan worden. Ga terug naar de jaren negentig en rijd over de geweldige Cajon Pass op de klassieke manier! High Iron Simulations brengt de tijd van de Cajon Subdivision terug, nog voor het ontstaan van BNSF, toen het voormalige Santa Fe een van de belangrijkste Class 1-spoorwegen van de Verenigde Staten was. In Train Sim World 6 beleef je de ervaring van begin jaren negentig langs de ruige Cajon Pass opnieuw. Voer allerlei taken uit met twee klassieke voorbeelden van ATSF-materieel: de C40-8W en SD40-2, in de iconische Warbonnet- en vrachtkleurstellingen. Gebruik een nieuwe set van drie goederenwagons uit de vloot van ATSF, plus variaties op al bestaand materieel. Ga aan de slag met het vervoeren van lokale goederen, het rangeren op rangeerterreinen en het besturen van hoofdlijn- en intermodale treinen volgens een nieuwe dienstregeling die is gebaseerd op de echte dienstregelingen van Santa Fe. Daarnaast zijn er vijf nieuwe scenario's beschikbaar.