Deze uitbreiding is alleen beschikbaar voor spelers op Xbox Series X/S en pc. Race door het hart van de Black Country (Het zwarte land) en help de forenzen in West Midlands met de eerste route van All Aboard Studios, Train Sim World 6: Birmingham - Crewe! De West Coast Main Line is gebouwd door allerlei kleinere bedrijven toen de spoorwegen in hun beginfase verkeerden. Het oudste deel van de route was de Grand Junction Railway, die van Birmingham naar Crewe liep. Na de opening in 1837 speelde de lijn een belangrijke rol in de ontwikkeling van het industriële Black Country (Het zwarte land) en nam het verkeer aanzienlijk toe, waardoor het een essentieel onderdeel werd van de WCML (de drukste hoofdlijn van Groot-Brittannië). Word in Train Sim World 6 een machinist of conducteur aan boord van de forenzentreinen langs het centrale deel van de WCML in 2019. Bestuur de Class 350 in meerdere uitvoeringen, stop bij alle lokale stations in de noordwestelijke buitenwijken van Birmingham en rijd door naar Wolverhampton, om daarna gas te geven en in volle vaart naar Crewe te racen.