The Living Dungeon
Breng de spanning van het spelen van een avonturenbordspel in prachtig en gruwelijk detail naar jouw scherm. The Living Dungeon is werkelijk een uniek spel. Maximaal negen spelers kunnen deelnemen aan een strijd van verstand, geluk en gesjoemel. Overleef door middel van gevechten, behendigheid en het manipuleren van het spelbord, andere avonturiers, monsters en de kerkers zelf. Alleen de sterksten, snelsten en slimsten overleven.