Betray Your Friends Bundle!
The Living Dungeon Breng de spanning van het spelen van een avonturenbordspel in prachtig en gruwelijk detail naar jouw scherm. The Living Dungeon is werkelijk een uniek spel. Maximaal negen spelers kunnen deelnemen aan een strijd van verstand, geluk en gesjoemel. Overleef door middel van gevechten, behendigheid en het manipuleren van het spelbord, andere avonturiers, monsters en de kerkers zelf. Alleen de sterksten, snelsten en slimsten overleven. Dead Exit Dead Exit is een kaartspel over het beheren van een basis in een zombie apocalyps. Oké, het is waarschijnlijk het enige kaartspel over het beheren van een basis in een zombie apocalyps. Iedere speler beheert een basis en probeert zijn tegenstanders uit te manoeuvreren en de evacu-atie van een stad te overleven. Speel je kaarten goed uit. Vorm en verbreek allianties. Verraad bondgenoten op het slechtst mogelijke moment en laat ze opgegeten worden door horden on-doden. Jij kiest je strategie, zolang je maar ontsnapt uit de stad met genoeg materialen om te overleven! Je hoeft niemand te verraden, je kunt samenwerken en ervoor zorgen dat iedereen overleeft in multiplayer. Of je speelt zelf in een eenzame mode waarin er genoeg instellingen zijn voor een snel, rustig spel, of een intens lastig gevecht met de ondoden. De keuze is aan jou. Functies: Origineel kaartspel met multifunctionele, tweezijdige kaarten. Als je niet oppast is alles ondood. 1-8 spelers, lokaal of online. Zelf spelen met volledige aanpasbaarheid van moeilijkheidsgraad.