The Jackbox Party Pack 5
Het is het beste Party Pack tot nu toe met vijf feestreddende nieuwe games! 1) De popcultuur-trivia mash-up YOU DON’T KNOW JACK: Full Stream (1-8 spelers). De klassieke game is terug, boordevol met nieuwe verrassingen. 2) Het wereldopbouwende Split the Room (3-8 spelers). Creëer vreemde en verdeeldheid zaaiende hypothetische situaties. 3) De songschrijvende game Mad Verse City (3-8 spelers). Zet je innerlijke talent als rapper in en speel als een tegen rap vechtende robot. 4) De competitieve tekengame Patently Stupid (3-8 spelers). Doe zonderlinge uitvindingen om bizarre problemen op te lossen. 5) De dodelijkste gameshow in de Krabnevel, Zeeple Dome (1-6 spelers)! Stort jezelf op bloeddorstige buitenaardse wezens om miljoenen Zubabucks te winnen! Spelers kunnen hun op internet verbonden smartphone, tablet of laptop als controller gebruiken. Geen extra controllers nodig! OPMERKING: De Jackbox Party Pack 5 is alleen in het Engels. OPMERKING: De game is een lokale multiplayer, maar kan ook via streams met remote spelers worden gespeeld.