Syberia - The World Before
Terwijl Kate Walker haar carrière als advocaat begon, vond een buitengewone initiatiereis plaats in de uithoeken van Amerzone. De demo van Amerzone - The Explorer's Legacy is beschikbaar! Vaghen, 1937: Dana Roze is een 17-jarig meisje dat aan het begin staat van een briljante carrière als pianiste. Er begint echter een schaduw over haar toekomst te trekken als de fascistische bedreiging van de Brown Shadow over Europa hangt, aan het begin van de Tweede Wereldoorlog. Taiga, 2004: Kate Walker overleeft zo goed als ze kan in de zoutmijn waar ze gevangen wordt gehouden, als een tragische gebeurtenis haar meesleurt in een nieuw avontuur op zoek naar haar identiteit. Vertrek op avontuur door continenten en de tijd heen. Speel zowel als Kate Walker en Dana Roze en graaf tot op de bodem van mysteries die te lang begraven lagen. Verken de fantastische en poëtische wereld van Benoît Sokal, met zijn adembenemende landschappen en iconische personages. Los ingewikkelde puzzels en raadsels op in overeenstemming met de traditie van de sage. Ontdek een mooi en boeiend verhaal met ongekende belangen en aangrijpende dialogen. Laat je meeslepen door de symfonische soundtrack gecomponeerd door Inon Zur (Syberia 3, Fallout, Dragon Age, Prince of Persia).