Sweet Survivors
Het lijkt een normale dag in het café… maar plotseling stormen horden liefdezoekende katten naar binnen, en alleen jij staat tussen hen en totale katachtige chaos! Gewapend met laserpointers, bollen wol en zelfs de gevreesde augurk des doods moet je deze pluizige indringers tegenhouden terwijl je je klanten hun geliefde koffie serveert. Geen probleem toch? Bereid je voor op golven van vacht en snorharen terwijl je twee knusse cafés verdedigt. Upgrade je speelgoed en speciale vaardigheden om de beste kattenbestrijdende ober te worden! Met elke dienst ontgrendel je nieuwe obers, leuke speeltjes en nog meer kattenrampen! Kenmerken: - Trotseer hordes pluizige indringers - Ontgrendel eigenzinnig speelgoed en heldhaftige obers - Overleef shifts in verschillende café-oorlogsgebieden - Word sterker en de ultieme katten-temmer - Upgrade obers en speelgoed om het beste team te bouwen - Geniet van perfect leuke gameplay en schattige visuals Kun jij je café redden voordat de katten het overnemen?