Starter Pack Bundle: Seasons 5-9
Om de lancering van Super Animal World later dit jaar te vieren, brengen we de Starter Packs van vorige seizoenen terug! Deze bundel bevat 5 starter packs - in totaal 5 Super Animal-rassen, 10 cosmetische items en 3000 S.A.W.-tickets (premium valuta die wordt gebruikt om Super Animal Passes en premium cosmetische items te kopen in de SAW Shop). Deze bundel bevat: Seizoen 5-startpakket - Super marmeren schedelkat - Zeus-outfit - Bliksemschicht - 600 S.A.W.-tickets Seizoen 6-startpakket - Supervormsnoei beer - Cottagecore-jurk - Heggenschaar - 600 S.A.W.-tickets Seizoen 7-startpakket - Superalchemist bengaalse tijger - Drankje - Alchemistenoutfit - 600 S.A.W.-tickets Seizoen 8-startpakket - Super strip-fennekvos - Stripbretels - Vulpen - 600 S.A.W.-tickets Seizoen 9-startpakket - Super-Kitsune - Miko-pak - Ktisune-boekrol - 600 S.A.W.-tickets Dierenrassen en cosmetische items bieden geen voordelen in het spel. Super Animal Royale-starterspakketten zijn beschikbaar tijdens hun seizoen, maar kunnen in de toekomst op nieuwe manieren terugkeren, afhankelijk van de vraag van de community. Als dat gebeurt, zullen ze nooit tegen een betere prijs worden aangeboden dan bij hun debuut.