Chicken Run: Ei-tractie
B-ei-zondere tijden vragen om b-ei-zondere helden! Nadat ze de gewaagde gebeurtenissen van Chicken Run: Dawn of the Nugget overleefd hebben, is de bende terug in een gloednieuw avontuur, en het blijkt dat goudklompjes niet het enige op het menu waren. De kipheid is nog steeds in gevaar! Speel als Molly, Rocky, Frizzle en de bende terwijl ze door vijf verleidelijk verraderlijke versterkte boerderijen sluipen, scharrelen en klauteren om gevangen kippen te bevrijden. Maar tel je kuikens pas als ze zijn uitgebroed. Je moet de stuntelige beveiliging te slim af zijn, de bewakingscamera's vermijden en een legertje gekke pluimveecriminelen uitschakelen. Er staat veel op het spel, de kippen zijn strijdlustig en de explosies zijn onvermijdelijk. Ben je er klaar voor?