Stumble Guys
STUMBLE GUYS – de ultieme gratis te spelen multiplayer party royale! Ren, spring en struikel je een weg naar de overwinning in Stumble Guys, de geweldige gratis te spelen multiplayer party royale! Doe mee aan snelle gevechten met maximaal 32 spelers en race door chaotische hindernisbanen, wilde eliminatierondes en waanzinnige uitdagingen om als laatste over te blijven! SNELLE, CHAOTISCHE GAMEPLAY Strijd in massale online wedstrijden voor 32 spelers vol krankzinnige levels en hilarische physics-effecten. Verken meer dan 60 kaarten met draaiende platforms, gigantische hamers, rollende rotsblokken en andere maffe obstakels. SPEEL SOLO, ONLINE OF OP EEN GEDEELD SCHERM MET VRIENDEN! Werk online samen met vrienden of speel lokaal op een gedeeld scherm. Perfect voor het spelen in gezelschap - hilarische chaos gegarandeerd! TALLOZE AANPASSINGSMOGELIJKHEDEN EN EXPRESSIEVE EMOTES Speel honderden skins, kostuums en emotes vrij en verzamel ze om je unieke stijl te laten zien! Of je nu een ninja, een superheld of zelfs een kip wilt zijn, er is een stijl voor iedereen. STEEDS VERANDERENDE GAMEPLAY MET SEIZOENSGEBONDEN UPDATES Er komen regelmatig nieuwe kaarten, speltypen, evenementen en samenwerkingsverbanden uit. Doe mee aan tijdelijke evenementen en klassementsuitdagingen voor exclusieve beloningen! VERGROOT JE PLEZIER MET DE STUMBLE PASS Speel exclusieve skins, emotes en beloningen vrij naarmate je vordert in elk seizoen! Ben je klaar om naar de kroon te struikelen? Speel Stumble Guys nu gratis en meng je in de chaos - solo, online of op een gedeeld scherm met vrienden!