SMITE Year 10 Pass
Ontvang het hele jaar exclusieve content voor elke nieuwe god, met de SMITE Year 10 Pass! Je krijgt de volgende ongelooflijke content voor alle goden zodra deze in 2023 worden uitgebracht: - Voice Pack - Unlimited Ascended Skin - Extra Tier 1 Skin - Emotes (Wave en Clap) Krijg daarnaast toegang tot drie cosmetische items die je alleen kunt krijgen met de Year 10 Pass: de Calamity Cat Sol Skin, het Calamity Cat Loading Screen en de Miraculous Title. Als speciale bonus kun je 1000 Gems uitgeven aan in-game cosmetische items, Battle Passes en nog veel meer -- de keuze is aan jou! (Als je het God Pack niet hebt, krijg je ook toegang tot alle Year 10-goden.) Bespaar geld op content voor dit spel door de Year 10 Pass te kopen.