SMITE Ultieme Goden Pakket
De goden van SMITE zullen gehoor geven aan je oproep! Krijg toegang tot alle huidige en toekomstige goden met het SMITE Ultimate God Pack. Gebruik Thors hamer, trek de zon uit de lucht als Maui, verander de tegenstander in steen als Medusa, of flex met je goddelijke kracht als een van de meer dan 100 andere mythologische iconen. Als je eerder goden met favor of gems hebt gekocht, krijg je de favor-kosten terug bij aankoop van het SMITE Ultimate God Pack.