Slain: Back from Hell
Slain: Back from Hell Jij bepaalt het lot van Bathoryn, een gedoemde held in een duistere wereld die zes vervloekte rijken moet verlossen van zes verschrikkelijke heersers. Hijj moet zich een weg vechten door dit verdorven land vol afgrijselijke, levensgevaarlijke wezens voordat hij omhoog klimt (of soms afdaalt) naar een vesting. Onderweg moet hij duivelse vallen en vreselijke monsters zien te overwinnen. De heavy-metal visuals worden begeleid door een heavy metal-soundtrack, opgenomen door Curt Victor Bryant (ex-Celtic Frost). Kenmerken Uitdagende, op elementen gebaseerde mêlee- en magische gevechten 6 uur botversplinterende chaos vol metal en gore Kies uit 3 unieke wapens voor je gevecht tegen de demonhorden. Volledige soundtrack opgenomen door Curt Victor Bryant, ex-Celtic Frost. \m/ Slim verborgen geheimen (ssst). Baasgevechten, mini-baasgevechten, sub-mini-baasgevechten & macro-sub-mini-baasgevechten. Moeizaam levelen, saai grinden of slap craften? Daar doen we niet aan!