Sword & Sorcery Bundle
Vijf fantasy-avonturen in één epische bundel van Digerati! Deze bundel bevat Fall of Light: Darkest Edition, Odallus: The Dark Call, mensight: Definitive Edition, Slain: Back From Hell en Unexplored: Unlocked Edition. Fall of Light: Darkest Edition: een actie-RPG met een sterk verhaal. De game speelt zich af in een wereld die wordt verslonden door het duister. Een oude krijger en zijn verlichte dochter ondernemen een gevaarlijk avontuur om de laatste plek op aarde te bereiken waar het zonlicht nog steeds schijnt. Odallus: The Dark Call: een game vol verkenning en actie, een liefdevolle hommage aan de 8-bits klassiekers uit het genre. Jij speelt als Haggis – een door de strijd geharde krijger die zijn zwaard nog eenmaal moet hanteren om zijn zoon van het duister te redden. Ø Omensight: Definitive Edition: in dit actierijke moord-mysterie ben jij de Harbinger, een mythische krijger die de laatste dag van Urralia op nieuw moet beleven en herhalen om een moord op te lossen en de wereld te redden. Slain: Back From Hell: een speciaal op heavy metal geïnspireerde arcade-vechtgame met waanzinnige pixel-vormgeving, uitdagende ouderwetse gameplay en heel veel bloederigheid. Plus de meest metal soundtrack die je ooit hebt gehoord! Unexplored: Unlocked Edition: daal af naar de Dungeon of Doom, steel de Amulet of Yendor en zorg dat je levend ontsnapt. Unexplored is een toegankelijke maar toch ook uitdagende actie-RPG die aanvoelt als een roguelike.