Screamer
Een reden om te racen Verlangen, ambitie, wraak ... Iedereen heeft een reden om aan het Screamer-toernooi deel te nemen, en niemand doet een stap terug. Doe mee met de competitie en race met stoere coureurs die bereid zijn om elke grens te verleggen om na te jagen waar ze in geloven. De Screamers Vijf teams. Vijf redenen om alles te riskeren, op en buiten het circuit. Soldaten, wetenschappers, criminelen, supersterren en meedogenloze magnaten. Verschillende paden komen nu samen op één centrale plek: het Screamer-toernooi. Deze genadeloze competitie wordt georganiseerd door een mysterieuze leider en is het middel voor de deelnemers om hun doelen te bereiken. Denk goed na over welke coureur je kiest: ze hebben een auto die bij hun eigen stijl past, met een design op maat en een unieke vaardigheid die een voorsprong geeft in deze brute confrontatie. Een unieke stijl Deze arcade-racegame draait om een van de meest dodelijke races in een futuristisch universum vol animevibes uit de jaren 90. Duik in een neonverlichte wereld en race over circuits waarbij de adrenaline constant door je lijf giert. De ECHO De race is voor altijd veranderd door een mysterieuze technologie: de ECHO. Dankzij deze technologie racen auto's niet alleen, maar vechten ze ook. Drijf ze keer op keer tot het uiterste. Kies tussen Boost, Strike en Shield om aan kop te blijven met supersnelle sprints en nauwkeurige aanvallen om je rivalen van het circuit te stoten. En zodra je Overdrive activeert, is de chaos compleet: geen genade, geen remmen en geen ruimte voor tegenstanders op je pad. Leer de kracht van ECHO te gebruiken en word een echte Screamer! Verschillende manieren om te racen Een Screamer moet klaar zijn voor elke uitdaging, en snelheid volstaat niet altijd. Onder de verschillende gamemodi vind je teamraces waarbij het net zo belangrijk is om de eindstreep te halen als om je tegenstanders uit te schakelen, terwijl je in andere modi zo lang mogelijk in Overdrive moet blijven. Bewijs dat jij de beste bent, welke uitdaging je ook voor je kiezen krijgt, online en in split-screen.