Screamer - Kagawa-Kai Customization Pack
Deze DLC bevat drie nieuwe aanpassingen, één voor elke auto van team Kagawa-Kai in drie kleurvarianten.* Familie blijft je voor altijd bij en Noboru weet dat heel goed: een herinnering aan eer en verbondenheid die elke beslissing beïnvloedt. Het Kagawa-Kai Customization Pack is gemaakt in samenwerking met de meester van traditionele Japanse tatoeages Claudio Pittan. Het combineert vakmanschap met metal en vertelt een verhaal over loyaliteit en inkt. Een traditie geëtst in de carrosserie. Nu is het jouw beurt om je stempel op het circuit te drukken! *De aanpassingen zijn beschikbaar zodra de auto in de game is verkregen en ze kunnen overal worden gebruikt, behalve in de toernooimodus. Deze DLC is inbegrepen in de Digital Deluxe Upgrade.