Power Rangers: Battle for the Grid - Verzamelaars Editie
Verzamelaars Editie - Power Rangers: Battle for the Grid (volledige game) - Season 1 DLC (dag 1-skin, 3 personages na uitkomen) - Exclusieve Lord Drakkon Evo II-skin - Exclusieve Kimberly Hart Mighty Morphin Roze Ranger-skin 25 JAAR RANGERS Generaties Power Rangers treffen elkaar gedurende de 25-jarige geschiedenis van het multiversum. Ervaar authentieke maar opnieuw vormgegeven Power Rangers-gevechten zoals nooit tevoren. MAKKELIJK TE LEREN, MOEILIJK ONDER DE KNIE TE KRIJGEN Power Rangers: Battle for the Grid bevat een traditionele vechtbesturing. Dit spel is makkelijk te leren maar moeilijk om onder de knie te krijgen en is ontwikkeld om spelers van elk niveau een spannende ervaring te bieden.