Power Rangers: Battle for the Grid - Upgrade Kit (Collector's naar Super Edition)
Samen sterker! Power Rangers: Battle for the Grid - Upgrade Kit (Collector's naar Super Edition) is voor eigenaren van de Collector's Edition om alle resterende inhoud van de Super Edition te krijgen! Dit omvat seizoen twee, seizoen drie en Street Fighter Pack. Pit huidige en klassieke power-rangers en schurken zoals nooit eerder in 3V3 tag teamgevechten, met alle 23 Warriors, inclusief de nieuwste Street Fighter Crossover-personages Ryu en Chun-Li. (Bevat geen basisspel)