Power Rangers: Battle for the Grid Super Editie
Samen sterker! Power Rangers: Battle for the Grid - Super Edition bevat alle inhoud van de originele Collector's Edition, Season One, Season Two, Season Three en Street Fighter Pack. Pit huidige en klassieke Power Rangers en schurken als nooit tevoren in 3v3 tag team gevechten, met alle 23 strijders, waaronder de nieuwste Street Fighter crossover personages Ryu en Chun-Li.