Pizza Possum
Het leven is goed als je een buideldier bent. Je kunt eten wat je wilt en er is niemand die er wat aan doet. Behalve dan de waakhonden die patrouilleren in je dorp. Maar zeg nou zelf, wat stellen zij nou helemaal voor? En trouwens, als ze je achtervolgen hoef je alleen maar de bosjes in te duiken zodat ze je geurspoor verliezen. Dus waar wacht je nog op? Het is etenstijd! ● Geniet van een schattig, arcadeachtig potje verstoppertje ● Richt chaos aan als een onweerstaanbaar, snelgroeiend buideldier ● Ontsnap aan patrouillerende honden of leid ze af met allerlei tools, van rookbommen tot bokshandschoenen ● Speel samen met een vriend of vriendin en vergroot de chaos in de lokale coöp ● Ga er helemaal in op en schreeuw als je wordt achtervolgd of giechel als je ermee wegkomt ● Jaag op het bange varken en de gans zodat ze fruit voor je achterlaten ● Zet je tanden in het grootste kaaswiel dat je buideldierenoogjes ooit hebben aanschouwd ● Verslind bergen ijs met een hondenmasker op ● Zet alles op het spel voor die laatste kruimel Kortom, het leven is eenvoudig als je een buideldier bent: eten, vluchten, verstoppen, weer eten.