Overwatch is een altijd speelbare, steeds verder evoluerende, gratis shooter met heldenteams, die zich afspeelt in een optimistische toekomst. Elke match is de ultieme 5v5- of 6v6-arena met nieuwe helden en maps, verschillende manieren om te spelen en unieke cosmetische items! Leid de aanval, lok je vijand in de val of help je bondgenoten als een van de 40+ kenmerkende helden. Vorm een team met vrienden, neem ze mee het slagveld op in meer dan 25 futuristische, door echte locaties geïnspireerde maps en leer alle geheimen kennen van de verschillende unieke speltypen. Reign of Talon - Seizoen 2: Summit Bereik heldhaftige nieuwe hoogten De klim gaat door! Er staat een nieuwe held op die de strijd voor een betere toekomst naar nieuwe hoogten stuwt! Het avontuur gaat verder in Reign of Talon - Seizoen 2: Summit, waarin de nieuwe DPS-held Sierra zich aansluit bij Overwatch. In het defensieve event Operation: Grand Mesa sta je zij aan zij met haar. Zet je team in het zonnetje tijdens de terugkerende Post Match Accolades en verken de verbeterde map Antarctica. Laat daarnaast het recht zegevieren als de Mythic Volted Overdrive Soldier: 76 en hak in stijl op je vijanden in met de Sumi-ichimonji, een Mythic wapen van Genji. Ramattra betreedt Stadium en de nieuwe map Lijang Night Market om te experimenteren en je skills te beproeven. Tot slot is het voorjaar aangebroken voor de Battle Pass en de winkel, waar de Spring Fairy en Sakura je tot bloei laten komen op het slagveld. De klim gaat door! Zie met eigen ogen wat er voorbij de top ligt!