Koop 50 mythisch prisms Met mythische prisms kun je mythische skins ontgrendelen. Bepaal je eigen skin-stijl op het slagveld met allerlei extra aanpassingen die je kunt ontgrendelen. Met mythische prisms kun je alleen mythische skins en extra aanpassingen in de Mythic Shop ontgrendelen voor mythische skins die je al bezit.