ONE PIECE ODYSSEY_Demo
Dit product is een gratis demoversie van ONE PIECE ODYSSEY waarin de speler het eerste deel van de hoofdgame kan spelen. De voortgang in het verhaal van de demoversie kan worden overgezet naar de volledige versie. Een nieuwe RPG van de enorm populaire manga- en animeserie ONE PIECE, ter ere van de 25e verjaardag van de serie! De beroemde piraat Monkey.D.Luffy, beter bekend als Straw Hat Luffy, en zijn Straw Hat Crew, zeilen over de New World op zoek naar het volgende eiland en het volgende avontuur dat ze te wachten staat. Maar tijdens hun reis komen ze in een storm terecht en lijden ze schipbreuk. Ze spoelen aan op een prachtig tropisch eiland dat voortdurend omringd is door gevaarlijke stormen... Luffy is zijn bemanning kwijt en begint alleen aan een groots, nieuw avontuur om zijn vrienden te vinden en te ontsnappen van het eiland! Gevaarlijke nieuwe vijanden, weerzinwekkende natuurkrachten en meer gevaren liggen op de loer! Speel als verschillende leden van de Straw Hat Crew in een klassieke RPG die zich afspeelt in de populaire ONE PIECE-anime!