Oh...Sir! The Insult Simulator
De papegaai is herrezen uit het graf en heeft talloze beledigingen in de aanbieding! Ken je dat grappige spelletje nog, dat geliefden tot haat dreef, gezinnen uit elkaar joeg en vrienden in vijanden veranderde? Nu kun je dat spelen op consoles! Gamekenmerken: Speltype Loner’s Insult Tournament: vecht door allerlei unieke situaties en scheld je console uit. Speltype Real-Life Friends: beledig je echte vrienden op bank, canapé of op ieder ander meubel waarop je je billen nestelt. Speltype Imaginary-Friends: barst online uit in scheldkanonnades tegen vreemden uit alle hoeken van de wereld. Strijdsysteem voor ruziezoekers: zet Combo’s, Criticals, Continuations en andere nieuwe features in om je betweterige tegenstanders te slim af te zijn!