Neon Abyss
Neon Abyss is een hectisch actie-platformspel waarin je als schietend de Abyss in rent als lid van de door Hades opgerichte 'Grim Squad'. Dankzij onbeperkte itemcombinaties en een uniek evolutiesysteem heb je telkens een andere ervaring. Elke keuze wijzigt de regels. Maak je klaar om te knallen! Over het spel Neon Abyss combineert driftige ren- en schietactie met diepe, rogue-achtige mechanieken en laat je spelen als lid van de 'Grim Squad' – een taskforce opgezet door Hades zelf om de Abyss te infiltreren en de nieuwe goden te verslaan. De dood is niet het einde, want telkens wanneer je doodgaat, word je krachtiger dan ooit. Evoluerende kerker Bij elke doorloping van een kerker kun je nieuwe kamers, items, bazen, speciale regels en eindes ontgrendelen! Zo is elke kerker uniek en uitbreidbaar, aangepast aan je eigen specifieke speelstijl. Onbeperkte itemcombinaties Naarmate je verder komt in kerkers, zijn willekeurige itemdrops belangrijk voor het infiltreren van de Abyss. Deze passieve effecten kunnen gestapeld worden. Zonder beperkingen voor deze effecten maakt de grote verscheidenheid aan combinaties elke doorloping uniek. Broed dieren uit en evolueer ze Als je gezelschap wenst op je reis naar de diepten van de Abyss, of gewoon vuurkracht of een handje hulp kunt gebruiken, kun je eieren vinden die veranderen in een willekeurig dier met een speciale vaardigheid, dat evolueert naarmate je langer overleeft. Minispellen Neem een korte pauze van het afslachten van handlangers en speel willekeurige minispellen die je ook nog eens buit opleveren! Doe mee aan piano-uitvoeringen, meditatie-uitdagingen, danswedstrijden en meer – in leven blijven is zo veel interessanter!